منتديات اوز
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات اوز

محمد مكرم يرحب بكم وجميع اهل صافور

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» علامات الساعة
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 10:15 am من طرف عيون بريئة

» تعالوا اضحكو على المعلق الياباني
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 9:53 am من طرف عيون بريئة

» الكويت/البحرين
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالإثنين فبراير 14, 2011 9:40 am من طرف زائر

» مشاهدة المحطات الفضائية المشفرة التي تعرض احدث أفلام الأجنبية على سينما
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالجمعة ديسمبر 24, 2010 1:28 pm من طرف زائر

» فزورة جامدة (1)و(2)
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالسبت ديسمبر 18, 2010 9:39 am من طرف زائر

» Shoot Em Up
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالسبت أكتوبر 30, 2010 4:09 am من طرف matrixalger

» بليييز سااعدوني المسن حقي اتفيرس ادووني الحل
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالأحد أغسطس 29, 2010 7:59 am من طرف زائر

» شاهد كيف تدخل السيارات كاملة عبر انفاق غزة
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالإثنين يونيو 14, 2010 1:46 am من طرف زائر

» مظاهرات صافور يوم الجمعة هنا متصورة فيديو
شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالخميس أبريل 08, 2010 12:44 pm من طرف yousif_mazen

الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث

شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع

كاتب الموضوعرسالة
Ahmed AbdElAzim

Ahmed AbdElAzim

شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Empty
مُساهمةموضوع: شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع   شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع Emptyالسبت سبتمبر 13, 2008 3:27 am

محمد بيه مكرم الشكر جزيل الشكر على الإستجابة السريعه لذاك الطلب المقدم من قبلنا إليكم وهذا ليس بجديد فهذه هي سياسة منتدانا الغالي دائما؛ جزيل الشكر سيد/ محمد مرة أخري ونتوقع المزيد من جهودكم لتطوير هذا المنتدي.

وأنتهز هذه الفرصة بجد علشان أقلكم أنا قد إيه بجد مبسوط من الفكرة بتاعت المنتدي دى بس بجد والله يارجالة أتمنى لو إن الأخبار والمواضيع تكون فى نطاقين إننا نكون مع بعض على طول كدا بالأخبار ودا مهم جدا بالنسبالنا كشباب منكم موجودين برة البلد يعنى بتكون حاجة محسسانا إننا موجودين والشئ التانى إنها تكون للفكاهة والضحك يعنى أتمنى إنى مشفش موضوع ... مش عاوز أقول مش كويس بس أتمنى إنى مشفش شئ مكنتش أحب إنى أشوفه. عموما معذرة لو كنت طولت وعلى فكرة إن شاء الله قريب أنا عن نفسى هتتطوع إنى أعمل قسم بالتعاون طبعا مع السيد المدير العام هنا قسم للمحاسبة على أساس إن دا الشئ إلى ممكن أدى فيه أكتر يعنى ونتمى الإفادة إن شاء الله.

مكنتش عاوز أتكلم عنه بس بجد مش قادر لأنه هوة كل حاجة حبيبى كنت عاوز أكتبلك شئ لوحدك بس حتى لو كتبتلك لوحدك ولو كتبت للناس لازم تكون موجود فى كلامى ياعادل حبيبى كل سنة وإنت طيب ويارب يسعد أيامك وكل لحظات حياتك قصة كبيرة والله ياعادل قصة كبيرة حياتى إنت ياعادل إبن قلبي. كل سنة وإنت طيب.

هستنى ردكوا ياشباب وهكون سعيد بأى رسالة أو أى رد يكفينى التواصل معاكوا

شكرا للسيد الأستاذ/ مسؤال الموقع
صفحة 1 من اصل 1